LITTLE BEARS PRO VAŠE MALÉ MEDVĚDY

Když jsem poprvé viděla ty ručně malované čtverečky, zamilovala jsem se do nich. Pokud máte rádi ruční práci stejně jako já, tady si přijdete na své! Na každé hračce od Little Bears je totiž poctivá práce vidět na první pohled! Ručně vyšívaná hrací plocha, steh jeden jako druhý, malůvky nádherné, ale při detailním zkoumání najdete ty úžasné detaily, které jim vnášejí život a díky nimž víte, že nad nimi někdo hodiny a hodiny seděl se štětečkem v ruce.

A ten někdo byla další z řady úžasných maminek, kterým se na mateřské obrátil svět vzhůru nohama. "Moje děti mi zachránily život, bez nich by ze mě byl určitě workoholik. Děti dělají můj život o tolik lepší!" říká upřímně Marie Haklová, maminka dvou malých kluků a vrchní autorka značky Little Bears. Původní profesí hygienička, začala pro své děti šít hračky a dnes je prodává na Facebooku a Fleru, ale v plánu má také vlastní e-shop.


Všechno to začalo piškvorkami, protože Marie měla pocit, že nic z toho, co se nabízí na trhu, nevyhovuje jejím požadavkům. A tak si ušila první sama pro sebe a své děti. Když je potom ukázala známým a vyrobila i první dárky, zjistila, že by se výrobou hraček jednou ráda živila.


"Když ne teď, tak kdy?" Položila Marie sama sobě zásadní otázku a šla do toho naplno. Nakoupila materiál, spočítala cenu, založila Fler a facebookový účet a začala své výrobky prodávat. A zatím se jí daří. Čím to je? "Myslím, že je to proto, že lidi hledají alternativu k plastovým hráčkám z Číny a že jsou rádi, když za výrobkem vidí konkrétního člověka. Řekla bych, že oceňují nápad a inovaci. Hodně rodičů dnes hledá hračky a hry, které budou děti rozvíjet a naučí je třeba logicky uvažovat." S tím se nedá než souhlasit. Veškeré hračky Malých Medvědů jsou z přírodních materiálů, barvy s atestem nezávadnosti, ručně a s láskou dělané. 


A sortiment nezůstal jen u piškvorek - přibylo látkové pexeso, úžasné cestovní sudoku pro starší děti, černobílé kostky a nejnověji také látkové adventní kalendáře. A dokonce spolu s dalšími maminkami napsala Marie 24 adventních pohádek - na každý den adventu jedna! Na ty se já osobně moc těším.


Nejčerstvější novinkou v sortimentu Little Bears jsou černo-bílé kostky. Klasické dřevěné kostky oblékla Marie do zbrusu nového kabátku a vznikla z toho hračka pro náročné rodiče. Šest stran - šest způsobů skládání - nekonečno možností kombinací a herní fantazie. Nakoukněte na Facebok Little Bears, kde najdete další fotografie.


 "Ráda dělám na zakázku. Líbí se mi malovat piškvorky pro známé, a i když si objednává někdo cizí, ráda se ptám. Co mají doma rádi, pro koho ta hračka je - chci se co nejvíce trefit do vkusu. Na druhou stranu je fajn, když dostanu volnou ruku s výběrem a návrhem konkrétního motivu, jsem ráda kreativní." Tak jestli jste ještě nepsali Ježíškovi, zkuste napsat Marii.


Hezký listopadový čas


Míša


Komentáře

  1. Míšo, to je nádherný. :) Hráli jste si s něčím? iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, je to nádherná práce! Měla jsem na testování jen Dorotku - tu bavilo sudoku s barevnýma chobotničkama - třídila je podle barev a dávala do chlívečků :D líbí se mi ty černobílé kostky, ale ty paní zrovna neměla... M.

    OdpovědětVymazat
  3. Josef Slováček4.11.18

    Z hraček je poznat ruční výroba, všechno je autorské a nejedná se o žádnou čínskou výrobu nebo výrobu přes zaměstnance. Všechno ručně vyrábí jedna osoba, Marie a pak není člověku líto zaplatit i vyšší cenu. Např, úžasné černobíle kostky stojí 590 kč.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkujeme za váš komentář :)