JARO V DĚTSKÝCH OČÍCH (A OKNECH)


Jak vypadá jaro podle vašich dětí? Když jsem se ptala doma já, tak prý ptáčci, květinky a hodně prší... Tak jsme tyto motivy použili na okenní výzdobu.

Zkrátka jaro už držíme pevně v rukách a nepustíme ho ani za nic. Voláme do světa: "Zimo, stačilo, užili jsme si, ale vrať se zase za rok!"



Už jsem vám psala o tom, jak jsem se zamilovala do řezacího plotru, na tuhle výzdobu jsem ho použila taky, ale zvládnete to doma i s nůžkama a trochou trpělivosti. Vyřezala jsem si z barevných papírů kapičky a motýlky.


Tvary se dají použít jen tak na hraní, tvoření obrázků, lepení s dětmi...


 My jsme ale chtěli do okna pověsit jarní mrak, ze kterého bude pršet duha... K si sám nakreslil na bílou čtvrtku mrak a vystřihl ho. Nastříhal několik provázků (asi 15 - 20 cm dlouhých) a přilepil je izolepou rovnoměrně na jednu stranu mraku.


 Na šňůrky potom přilepoval barevné kapičky - výborná aktivita na koordinaci rukou, tak jestli máte doma předškoláka nebo prvňáčka, určitě je nechte tvořit samostatně. S vaší velikou psychickou podporou!


Na horní část mráčku K nalepil očko z provázku, protože máme na okně háček na pověšení. Jinak se dá duhový mrak přilepit izolepou přímo na okno.


A motýlci lítají okolo.


 Zbylá okna jsem vyzdobili s maličkou D barevnými ptáčky. Ty jsem stříhala ručně a D zatím sama vystřihla hnědé větvičky (celý papír A4 asi na 7 dlouhých proužků) a zelené listy (sama si nakreslila tvary a pak střihala) - jsou střapaté a nerovné, tak jak to v přírodě bývá, takže vlastně krásnější, než kdybych je stříhala já! Větvičky jsme nalepili tak, aby zdánlivě vyrůstaly z rámů oken, každou jsme ozdobili lístečkem a posadili na ni barevné ptáčky.


Siluety ptáčků můžete stáhnout z internetu, já jsem použila tyhle:


Tvoření a jaru zdar, o víkendu má být krásně, hurááá!


Míša


Komentáře

  1. Krásné tvoření :-) . Dnešní době je hrozně náročná. Nejhorší je, že za to mohou i rodiče, protože nemají na své děti čas. Honí se za kariérou a děti mají jen proto, aby je měli, ale dostatečně se jim nevěnují. My se snažíme skloubit zaměstnání, děti, zahradu a dům a jde to. Někdy je to náročné, ale jde to. Musím se teda přiznat, že děti ne, ale já užívám už delší dobu CBD olej , na který jsem narazila v obchodě Cibdol , a ten mi teda hodně pomáhá, abych všechno zvládala v psychickém a fyzickém zdraví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkujeme za váš komentář :)